domingo, 11 de enero de 2009

GURASO-IRAKASLE ESKUHARTZE MAILA

Eskuhartze-maila maila:
Orain arte guraso-irakasle erlazioaren inguruan jarritakoa, informazio mailan, guraso eta irakasleen ideien eta irizpideen araberakoa ez dela ikusi ahal izan da. Horregatik, lehengo zatia alde batera utzi gabe, elkarrizketa eta aholku onarpenari garantiza ematen zaion bigarren zatian sartuko gara.

Parte hartzearen maila hau erabat eraginkorra izan Darin, erlazioaren inguruko hainbat aspektu landu beharra daude, hala nola, bileraren helburuak finkatzea, parte hartzea eskertzea…

Parte hartzeak 3 maila izan ditzake:
1- Eskolak eskaintzen dituen zerbitzuen erabiltzen utza moduan.
2- Guraso elkarte eta irakaslegoaren arteko lankidetza moduan.
3- Erantzukizunak bereganatzeko, erabakiak hartzeko eta erabakietara heltzeko lorpen kooperazio jarduera moduan.

Parte hartzea bultzateko bide egokiak klase bilera, guraso-irakasle kolaborazio taldeak, gurasoen elkarteak… dira.

Hauen artean klase bilera bereizi nahi da, organizazio maila oso txikiarekin, guraso-irakasle komunikazio eta lana onartzen baitu. Klase bereko gurasoen bilerak eta talde berdin batean lan egiten duten irakasleak, onura handiak Portu ditzakeen aukera bat eskaintzen dute:

Irakasleak kurtsoaren planteamendu orokorrari buruz informatu ditzake (kurtso hasieran), talde zehatz horrentzat; edo honen eboluzioarena (kurtso amaieran).

Gurasoek beraien ekarpenak, aholkuak… burutzeko aukera daukate.
Aldi berean, bilera mota hauek, gurasoentzako hezkuntza prestakuntza moduan bilakatu daitezke.

Azkenik, ikasleak, gurasoek beraiek eskolan burutzen duten lanarekiko daukaten interesa somatzeko aukera daukate.

No hay comentarios:

Publicar un comentario